change change !


Harini aku tkde kerja :D hahhahha. so disebabkan bosan sangat aku pun cari la BLOGSKIN . heheheeh . aku mmg suka mencari-cari ni:D hahahahha *amendelahh aku ni* finally aku jumpa blogskin for VIP. mmg Skin inilahh yg aku mencari cari selama ini *ayat baku* POYO !!!! hahahahhaah :D aku mmg poyo, apatah lagi bab-2 menggila :D ahhahahah! okayokay, enough menggila :P aku nk cuba try tukar lagu yg mmg dah ad kat skin ni tp aku tk reti kot. berjam-jam aku cuba tukar still tk jd, last-2 aku biarkan jela and tk jd nk tukar :D hahahaha!!! lagipun aku still baru lagi dalam pemakaian BLOGSKIN ni :D hahahaha.  selama ni pun adek Adda yg tolong, tp lepas ni aku da boleh buat sendiri :) thanks to adekk adda :) hehehee. aku pun pelikk, budak-2 sekarang dah ppandai buat macam-2. aku ni yg dah tua berzaman-zaman still terhegeh-hegeh :D hahahaha :D kesian betul!!! aigoo --" hurmm, okaylahhh. aku da tk tau nk ckp ap lagi.sudah cukup cukup sudah :D ecehhh :P hahahahaah !!!! Assalamualaikum ~ ANNYEONG ^^

Comments

Popular Posts